NOVEDOC

Novedoc és el gestor d’arxius desenvolupat per Ausatel especialment dissenyat per a empreses que busquen una solució eficient i eficaç per a la gestió de la seva documentació.

  • Creació i disseny en català

    Per tal d’oferir una experiència d’usuari adaptada a les necessitats del nostre entorn i facilitar la gestió dels documents de la vostra empresa

  • Eliminació de paper físic

    Permet digitalitzar i centralitzar tota la informació de l’empresa en un únic lloc, facilitant l’accés als documents importants com escriptures, contractes, assegurances, protocols… alhora que es redueix el consum de paper i s’optimitza l’espai d’arxiu

  • Circuit de validació de documents

    Permet verificar els documents entre diferents persones o departaments amb un historial de tots els moviments i accions realitzades sobre els documents

  • Permisos per usuaris

    Permetent donar accés o restringir l’accés a carpetes concretes segons les necessitats de cada usuari

  • Impressora virtual

    Per enviar documents des de qualsevol ubicació directament al sistema de gestió documental, facilitant la seva incorporació i classificació

  • Multiempresa

    Sense límit d’usuaris

  • Localització ràpida i precisa

    Gràcies a l’organització en carpetes basada en metadades assignades segons el tipus de document. Aquesta característica permet als usuaris trobar i accedir als documents necessaris en moments clau, optimitzant temps i recursos

  • Integració amb sistemes ERP

    Possibilitat d’integració amb sistemes ERP i automatització de processos optimitzant la gestió documental i facilitant la col·laboració entre departaments*.

    *No inclòs en la versió Standard.

  • Enllaç web

    Possibilitat d’enllaç web per a la gestió de documentació amb proveïdors i clients permetent la creació d’enllaços web per compartir i gestionar documentació amb proveïdors i clients, facilitant la comunicació i la col·laboració en projectes conjunts*.

    *No inclòs en la versió Standard