NOVEDOC
Novedoc és el gestor d’arxius desenvolupat per Ausatel especialment dissenyat per a empreses que busquen una solució eficient i eficaç per a la gestió de la seva documentació.
Creació i disseny en català
Per tal d’oferir una experiència d’usuari adaptada a les necessitats del nostre entorn i facilitar la gestió dels documents de la vostra empresa
Eliminació de paper físic
Permet digitalitzar i centralitzar tota la informació de l’empresa en un únic lloc, facilitant l’accés als documents importants com escriptures, contractes, assegurances, protocols… alhora que es redueix el consum de paper i s’optimitza l’espai d’arxiu
Circuit de validació de documents
Permet verificar els documents entre diferents persones o departaments amb un historial de tots els moviments i accions realitzades sobre els documents
Permisos per usuaris
Permetent donar accés o restringir l’accés a carpetes concretes segons les necessitats de cada usuari
Impressora virtual
Per enviar documents des de qualsevol ubicació directament al sistema de gestió documental, facilitant la seva incorporació i classificació
Multiempresa
Sense límit d’usuaris
Localització ràpida i precisa
Gràcies a l’organització en carpetes basada en metadades assignades segons el tipus de document. Aquesta característica permet als usuaris trobar i accedir als documents necessaris en moments clau, optimitzant temps i recursos
Integració amb sistemes ERP
Possibilitat d’integració amb sistemes ERP i automatització de processos optimitzant la gestió documental i facilitant la col·laboració entre departaments*.
*No inclòs en la versió Standard.
Enllaç web
Possibilitat d’enllaç web per a la gestió de documentació amb proveïdors i clients permetent la creació d’enllaços web per compartir i gestionar documentació amb proveïdors i clients, facilitant la comunicació i la col·laboració en projectes conjunts*.
*No inclòs en la versió Standard